• Αρχική
  • Aπόψεις
  • Επιχειρηματικά Νέα
    • Επικαιρότητα
    • Επιχειρήσεις
    • Φοροεξελίξεις
    • Διεθνή
    • Covid-19
  • Επενδυτικά Προγράμματα
    • Παροχή Υπηρεσιών
      • Τουρισμός
      • Εστίαση
    • Εμπόριο
    • Βιομηχανία
  • Άρθρα – Μελέτες
  • Φορολογικό Αρχείο
    • NACE Rev. 2 – Statistical classification of economic activities
    • Φορολογική Νομοθεσία
      • Εισόδημα
      • ΦΠΑ
    • Ασφαλιστική Νομοθεσία
      • Ασφαλιστικά
      • Εργατικά
    • Λογιστική Νομοθεσία
      • myData
      • Ελληνικά Λογιστικά Πρότυπα
  • Βιβλιοθήκη Αρχείων
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΣΤΙΚΑ
      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
        • ΒΑΣΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
          • Ανώνυμες Εταιρείες (Α.Ε.)
          • Εταιρείες Περιορισμένης Ευθύνης (Ε.Π.Ε.)
          • Ατομικές, Ομόρρυθμες (Ο.Ε.), Ετερόρρυθμες (Ε.Ε.)
          • Αξιόγραφα
        • ΕΙΣΟΔΗΜΑ
          • Φορολογία εισοδήματος – Γενικά
          • Φορολογία εισοδημάτων από κινητές αξίες
          • Φορολογία εισοδήματος από ακίνητα
          • Φορολογία Ο.Ε. & Ε.Ε.
          • Φορολογία εισοδημάτων γεωργικών επιχειρήσεων
          • Φορολογία εισοδημάτων από μισθωτές υπηρεσίες
          • Φορολογία εισοδημάτων ελεύθερων επαγγελμάτων
          • Φορολογία εισοδημάτων τεχνικών επιχειρήσεων
          • Φορολογία κερδών Ε.Π.Ε.
          • Φορολογία κερδών Α.Ε.
          • Φορολογία αλλοδαπών επιχειρήσεων
          • Φορολογία κερδών Συνεταιρισμών
          • Φορολογία εισοδήματος φυσικών προσώπων
        • ΚΩΔΙΚΑΣ ΒΙΒΛΙΩΝ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ (Κ.Β.Σ.)
          • Αντικείμενο Κ.Β.Σ.
          • Υπόχρεοι σε τήρηση βιβλίων & στοιχείων
          • Διάκριση επιτηδευματιών
          • Βιβλία Α κατηγορίας
          • Βιβλία Β κατηγορίας
          • Βιβλία Γ κατηγορίας
          • Βιβλίο αποθήκης
          • Πρόσθετα βιβλία
          • Κατηγορίες & είδη παραστατικών (στοιχείων)
          • Χρόνος – Τρόπος – Θεώρηση βιβλίων & στοιχείων
          • Απογραφή
          • Δικαιώματα προϊσταμένου Δ.Ο.Υ.
          • Δικαιώματα Υπουργού Οικονομικών
          • Μεταβατικές & ισχύουσες διατάξεις Κ.Β.Σ.
          • Υποβολή φορολογικών στοιχείων για διασταύρωση
          • Θέματα μηχανογράφησης & Κ.Β.Σ.
        • ΠΟΙΝΟΛΟΓΙΟ – ΚΥΡΩΣΕΙΣ
          • Παραβάσεις Κ.Β.Σ. – Πρόστιμα
          • Παράμετροι αντικειμενικού συστήματος επιβολής προστίμου
          • Προϋποθέσεις παραβάσεων χωρίς επιβολή προστίμου
          • Γενικές παραβάσεις
          • Αυτοτελείς παραβάσεις – ανώτατα όρια
          • Αποδέκτης προστίμου
          • Απόφαση επιβολής προστίμου
          • Αρμοδιότητα επιβολής προστίμου
          • Διοικητική επίλυση της διαφοράς – βεβαίωση & καταβολή προστίμων
          • Διοικητική επίλυση της διαφοράς – συμβιβασμός – μείωση στο 1/3
          • Ανεπάρκεια – ανακρίβεια βιβλίων – συνέπειες
        • ΦΟΡΟΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΑΚΙΝΗΤΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ (Φ.Μ.Α.Π.)
        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ
        • ΦΟΡΟΣ ΠΡΟΣΤΙΘΕΜΕΝΗΣ ΑΞΙΑΣ (Φ.Π.Α.)
        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ ΧΑΡΤΟΣΗΜΟΥ
      • ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
        • Ελληνικό Λογιστικό Σχέδιο (ΕΓΛΣ)
          • Ομάδα 1η – Πάγιο ενεργητικό
          • Ομάδα 2η – Αποθέματα
          • Ομάδα 3η – Απαιτήσεις & Διαθέσιμα
          • Ομάδα 4η – Καθαρή Θέση – Προβλέψεις – Μακροπρόθεσμες υποχρεώσεις
          • Ομάδα 5η – Βραχυπροθεσμες Υποχρεώσεις
          • Ομάδα 6η – Οργανικά έξοδα κατ είδος
          • Ομάδα 7η – Οργανικά έσοδα κατ είδος
          • Ομάδα 8η – Λογαριασμοί Αποτελεσμάτων
          • Αποσβέσεις πάγιων
          • Γενικά περί ΕΓΛΣ
        • Ελληνικά Λογιστικά Πρότυπα
        • Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα (Δ.Λ.Π)
        • Αποφάσεις Ε.Λ.Τ.Ε.
        • Αποφάσεις Ε.Σ.Υ.Λ.
      • ΕΡΓΑΤΙΚΑ – ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ
        • Εργατικά
          • Εργατική νομοθεσία
          • Υπολογισμός αποζημιώσεων
          • Συλλογικές συμβάσεις εργασίας
        • Ασφαλιστικά
          • Ασφαλιστική νομοθεσία
          • Ασφαλιστικά ταμεία
      • ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ
        • Γενικά
        • Σύσταση e-shop
        • e-shop & καθεστώς Φ.Π.Α.
        • Θεσμικό Πλαίσιο
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕΙΣ-ΕΠΙΔΟΤΗΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΟΓΡΑΦΙΑ
        • Case studies
        • Συνεντεύξεις
      • ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟΣ ΝΟΜΟΣ
        • Ειδησεογραφία – Ανάλυση
        • Κίνητρα Επενδύσεων
      • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ – ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΕΣ
        • ΕΣΠΑ – ΠΕΠ
          • Περιβάλλον – Αειφόρος Ανάπτυξη
          • Ενίσχυση της προσπελασιμότητας
          • Ανταγωνιστικότητα & Επιχειρηματικότητα
          • Ψηφιακή Σύγκλιση
          • Ανάπτυξη ανθρώπινου δυναμικού
          • Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση
          • Διοικητική Μεταρρύθμιση
          • Τεχνική υποστήριξη εφαρμογής
          • Εθνικό αποθεματικό απροβλέπτων
        • Ευρωπαικά Προγράμματα
        • Πρωτοβουλία Jeremie
      • ΤΡΑΠΕΖΙΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ – ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ
        • Γενικές Πληροφορίες
        • Παρουσίαση προϊόντων
        • ΤΕΜΠΜΕ
        • Επιτόκια Τραπεζών
        • Εργαλείο υπολογισμού δανείων
      • ΛΟΙΠΟΙ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΙ
        • Venture capitals – Business Angels – Taneo
        • Χρηματιστήρια
    • ΣΥΣΤΑΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ
      • EΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ (BUSINESS PLAN)
      • ΙΔΡΥΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ
        • Γενικές πληροφορίες
        • Απαραίτητα δικαιολογητικά – έντυπα
        • Διαδικασία ανά Νομική Μορφή – Βήματα
        • Πίνακας ΣΤΑΚΟΔ – ΚΑΔ
        • Ηλεκτρονικό εμπόριο – e-shop
    • ΜΕΤΑΒΙΒΑΣΗ ΕΠΙΧΕIΡΗΣΗΣ
      • EΞΑΓΟΡΕΣ ΚΑΙ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ
        • Γενικά άρθρα
        • Συγχωνεύσεις ατομικών για δημιουργία Ο.Ε. ή Ε.Ε.
        • Συγχωνεύσεις επιχειρήσεων σε Ε.Π.Ε.
        • Συγχωνεύσεις επιχειρήσεων σε Α.Ε.
        • Συγχωνεύσεις με απορρόφηση
        • Νομοθεσία μετατροπών & συγχωνεύσεων
        • Διασπάσεις εταιρειών
      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ ΜΕΤΑΒΙΒΑΣΕΩΝ
      • ΑΠΟΤΙΜΗΣΕΙΣ
        • Μέθοδος καθαρής παρούσας αξίας (ΚΠΑ)
        • Μέθοδος εσωτερικού συντελεστή απόδοσης (ΕΣΑ)
        • Μέθοδος EVA (econ. value added)
      • ΜΕΤΑΤΡΟΠΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
        • Μετατροπή Ατομικής σε Ο.Ε. ή Ε.Ε.
        • Μετατροπή Ατομικής σε Ε.Π.Ε.
        • Μετατροπή Ατομικής σε Α.Ε.
        • Μετατροπή Ο.Ε. ή Ε.Ε. σε Ε.Π.Ε.
        • Μετατροπή Ο.Ε.ή Ε.Ε. σε Α.Ε.
        • Μετατροπή Ε.Π.Ε. σε Α.Ε.
        • Μετατροπή A.E. σε Ε.Π.Ε.
        • Μετατροπή Α.Ε. σε Ο.Ε. ή Ε.Ε.
      • FRANCHISING
      • ΔΙΑΚΟΠΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ
    • ΚΟΡΟΝΟΪΟΣ & ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
      • Νομοθεσία
      • Εργατικά – Ασφαλιστικά
  • Αρχική
  • Aπόψεις
  • Επιχειρηματικά Νέα
    • Επικαιρότητα
    • Επιχειρήσεις
    • Φοροεξελίξεις
    • Διεθνή
    • Covid-19
  • Επενδυτικά Προγράμματα
    • Παροχή Υπηρεσιών
      • Τουρισμός
      • Εστίαση
    • Εμπόριο
    • Βιομηχανία
  • Άρθρα – Μελέτες
  • Φορολογικό Αρχείο
    • NACE Rev. 2 – Statistical classification of economic activities
    • Φορολογική Νομοθεσία
      • Εισόδημα
      • ΦΠΑ
    • Ασφαλιστική Νομοθεσία
      • Ασφαλιστικά
      • Εργατικά
    • Λογιστική Νομοθεσία
      • myData
      • Ελληνικά Λογιστικά Πρότυπα
  • Βιβλιοθήκη Αρχείων
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΣΤΙΚΑ
      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
        • ΒΑΣΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
          • Ανώνυμες Εταιρείες (Α.Ε.)
          • Εταιρείες Περιορισμένης Ευθύνης (Ε.Π.Ε.)
          • Ατομικές, Ομόρρυθμες (Ο.Ε.), Ετερόρρυθμες (Ε.Ε.)
          • Αξιόγραφα
        • ΕΙΣΟΔΗΜΑ
          • Φορολογία εισοδήματος – Γενικά
          • Φορολογία εισοδημάτων από κινητές αξίες
          • Φορολογία εισοδήματος από ακίνητα
          • Φορολογία Ο.Ε. & Ε.Ε.
          • Φορολογία εισοδημάτων γεωργικών επιχειρήσεων
          • Φορολογία εισοδημάτων από μισθωτές υπηρεσίες
          • Φορολογία εισοδημάτων ελεύθερων επαγγελμάτων
          • Φορολογία εισοδημάτων τεχνικών επιχειρήσεων
          • Φορολογία κερδών Ε.Π.Ε.
          • Φορολογία κερδών Α.Ε.
          • Φορολογία αλλοδαπών επιχειρήσεων
          • Φορολογία κερδών Συνεταιρισμών
          • Φορολογία εισοδήματος φυσικών προσώπων
        • ΚΩΔΙΚΑΣ ΒΙΒΛΙΩΝ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ (Κ.Β.Σ.)
          • Αντικείμενο Κ.Β.Σ.
          • Υπόχρεοι σε τήρηση βιβλίων & στοιχείων
          • Διάκριση επιτηδευματιών
          • Βιβλία Α κατηγορίας
          • Βιβλία Β κατηγορίας
          • Βιβλία Γ κατηγορίας
          • Βιβλίο αποθήκης
          • Πρόσθετα βιβλία
          • Κατηγορίες & είδη παραστατικών (στοιχείων)
          • Χρόνος – Τρόπος – Θεώρηση βιβλίων & στοιχείων
          • Απογραφή
          • Δικαιώματα προϊσταμένου Δ.Ο.Υ.
          • Δικαιώματα Υπουργού Οικονομικών
          • Μεταβατικές & ισχύουσες διατάξεις Κ.Β.Σ.
          • Υποβολή φορολογικών στοιχείων για διασταύρωση
          • Θέματα μηχανογράφησης & Κ.Β.Σ.
        • ΠΟΙΝΟΛΟΓΙΟ – ΚΥΡΩΣΕΙΣ
          • Παραβάσεις Κ.Β.Σ. – Πρόστιμα
          • Παράμετροι αντικειμενικού συστήματος επιβολής προστίμου
          • Προϋποθέσεις παραβάσεων χωρίς επιβολή προστίμου
          • Γενικές παραβάσεις
          • Αυτοτελείς παραβάσεις – ανώτατα όρια
          • Αποδέκτης προστίμου
          • Απόφαση επιβολής προστίμου
          • Αρμοδιότητα επιβολής προστίμου
          • Διοικητική επίλυση της διαφοράς – βεβαίωση & καταβολή προστίμων
          • Διοικητική επίλυση της διαφοράς – συμβιβασμός – μείωση στο 1/3
          • Ανεπάρκεια – ανακρίβεια βιβλίων – συνέπειες
        • ΦΟΡΟΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΑΚΙΝΗΤΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ (Φ.Μ.Α.Π.)
        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ
        • ΦΟΡΟΣ ΠΡΟΣΤΙΘΕΜΕΝΗΣ ΑΞΙΑΣ (Φ.Π.Α.)
        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ ΧΑΡΤΟΣΗΜΟΥ
      • ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
        • Ελληνικό Λογιστικό Σχέδιο (ΕΓΛΣ)
          • Ομάδα 1η – Πάγιο ενεργητικό
          • Ομάδα 2η – Αποθέματα
          • Ομάδα 3η – Απαιτήσεις & Διαθέσιμα
          • Ομάδα 4η – Καθαρή Θέση – Προβλέψεις – Μακροπρόθεσμες υποχρεώσεις
          • Ομάδα 5η – Βραχυπροθεσμες Υποχρεώσεις
          • Ομάδα 6η – Οργανικά έξοδα κατ είδος
          • Ομάδα 7η – Οργανικά έσοδα κατ είδος
          • Ομάδα 8η – Λογαριασμοί Αποτελεσμάτων
          • Αποσβέσεις πάγιων
          • Γενικά περί ΕΓΛΣ
        • Ελληνικά Λογιστικά Πρότυπα
        • Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα (Δ.Λ.Π)
        • Αποφάσεις Ε.Λ.Τ.Ε.
        • Αποφάσεις Ε.Σ.Υ.Λ.
      • ΕΡΓΑΤΙΚΑ – ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ
        • Εργατικά
          • Εργατική νομοθεσία
          • Υπολογισμός αποζημιώσεων
          • Συλλογικές συμβάσεις εργασίας
        • Ασφαλιστικά
          • Ασφαλιστική νομοθεσία
          • Ασφαλιστικά ταμεία
      • ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ
        • Γενικά
        • Σύσταση e-shop
        • e-shop & καθεστώς Φ.Π.Α.
        • Θεσμικό Πλαίσιο
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕΙΣ-ΕΠΙΔΟΤΗΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΟΓΡΑΦΙΑ
        • Case studies
        • Συνεντεύξεις
      • ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟΣ ΝΟΜΟΣ
        • Ειδησεογραφία – Ανάλυση
        • Κίνητρα Επενδύσεων
      • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ – ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΕΣ
        • ΕΣΠΑ – ΠΕΠ
          • Περιβάλλον – Αειφόρος Ανάπτυξη
          • Ενίσχυση της προσπελασιμότητας
          • Ανταγωνιστικότητα & Επιχειρηματικότητα
          • Ψηφιακή Σύγκλιση
          • Ανάπτυξη ανθρώπινου δυναμικού
          • Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση
          • Διοικητική Μεταρρύθμιση
          • Τεχνική υποστήριξη εφαρμογής
          • Εθνικό αποθεματικό απροβλέπτων
        • Ευρωπαικά Προγράμματα
        • Πρωτοβουλία Jeremie
      • ΤΡΑΠΕΖΙΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ – ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ
        • Γενικές Πληροφορίες
        • Παρουσίαση προϊόντων
        • ΤΕΜΠΜΕ
        • Επιτόκια Τραπεζών
        • Εργαλείο υπολογισμού δανείων
      • ΛΟΙΠΟΙ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΙ
        • Venture capitals – Business Angels – Taneo
        • Χρηματιστήρια
    • ΣΥΣΤΑΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ
      • EΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ (BUSINESS PLAN)
      • ΙΔΡΥΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ
        • Γενικές πληροφορίες
        • Απαραίτητα δικαιολογητικά – έντυπα
        • Διαδικασία ανά Νομική Μορφή – Βήματα
        • Πίνακας ΣΤΑΚΟΔ – ΚΑΔ
        • Ηλεκτρονικό εμπόριο – e-shop
    • ΜΕΤΑΒΙΒΑΣΗ ΕΠΙΧΕIΡΗΣΗΣ
      • EΞΑΓΟΡΕΣ ΚΑΙ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ
        • Γενικά άρθρα
        • Συγχωνεύσεις ατομικών για δημιουργία Ο.Ε. ή Ε.Ε.
        • Συγχωνεύσεις επιχειρήσεων σε Ε.Π.Ε.
        • Συγχωνεύσεις επιχειρήσεων σε Α.Ε.
        • Συγχωνεύσεις με απορρόφηση
        • Νομοθεσία μετατροπών & συγχωνεύσεων
        • Διασπάσεις εταιρειών
      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ ΜΕΤΑΒΙΒΑΣΕΩΝ
      • ΑΠΟΤΙΜΗΣΕΙΣ
        • Μέθοδος καθαρής παρούσας αξίας (ΚΠΑ)
        • Μέθοδος εσωτερικού συντελεστή απόδοσης (ΕΣΑ)
        • Μέθοδος EVA (econ. value added)
      • ΜΕΤΑΤΡΟΠΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
        • Μετατροπή Ατομικής σε Ο.Ε. ή Ε.Ε.
        • Μετατροπή Ατομικής σε Ε.Π.Ε.
        • Μετατροπή Ατομικής σε Α.Ε.
        • Μετατροπή Ο.Ε. ή Ε.Ε. σε Ε.Π.Ε.
        • Μετατροπή Ο.Ε.ή Ε.Ε. σε Α.Ε.
        • Μετατροπή Ε.Π.Ε. σε Α.Ε.
        • Μετατροπή A.E. σε Ε.Π.Ε.
        • Μετατροπή Α.Ε. σε Ο.Ε. ή Ε.Ε.
      • FRANCHISING
      • ΔΙΑΚΟΠΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ
    • ΚΟΡΟΝΟΪΟΣ & ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
      • Νομοθεσία
      • Εργατικά – Ασφαλιστικά

Συνεντεύξεις

Home/Σύμβουλος/Βιβλιοθήκη Αρχείων/ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕΙΣ-ΕΠΙΔΟΤΗΣΕΙΣ/ΕΙΔΗΣΕΟΓΡΑΦΙΑ/Συνεντεύξεις/ΣΤΗΡΙΞΗ ΡΑΙΧΕΝΜΠΑΧ ΓΙΑ ΤΟ Ε.Σ.Π.Α. 2014-2020
Συχνές Αναζητήσεις:Φορολογικη Ενημέρωση, Επιχειρήσεις
Κατηγορίες
  • Άρθρα – Μελέτες
  • Επιχειρηματικά Νέα
  • Επενδυτικά Προγράμματα
  • Άποψη
  • Φορολογικό Αρχείο
  • Βιβλιοθήκη Αρχείων
Πρόσφατα άρθρα
  • ΥΠΕΚΑ: Νέο αναβαθμισμένο JOBmatch 2.0 για ταχύτερη διασύνδεση επιχειρήσεων και εργαζομένων σε τουρισμό και εστίαση
  • Παράταση της καταληκτικής ημερομηνίας υποβολής αιτήσεων στα Προγράμματα Ενίσχυσης Ψηφιακού Μετασχηματισμού Επιχειρήσεων Πολιτιστικού, Δημιουργικού και Χειροτεχνικού Κλάδου
  • Νέα προγράμματα της δράσης κατάρτισης ανέργων της ΔΥΠΑ
  • Σχέδιο αύξησης του ορίου απαλλαγής ΦΠΑ για μικρές επιχειρήσεις έως 18.000 ευρώ
  • Διακοπή εργασιών: Τροποποίηση της Α.1157/2024 – Από 1η Ιουλίου η ψηφιακή εφαρμογή
  • Πληρωμές IRIS: Από 1η Νοεμβρίου χωρίς προμήθεια σε όλες τις επιχειρήσεις
  • Παράταση της προθεσμίας υποβολής των εντύπων Ε11 και Ε4

ΣΤΗΡΙΞΗ ΡΑΙΧΕΝΜΠΑΧ ΓΙΑ ΤΟ Ε.Σ.Π.Α. 2014-2020

5 Φεβρουαρίου, 2013

Στήριξη Ράιχενμπαχ για το Ε.Σ.Π.Α. 2014-2020

Δηλώσεις του υπουργού ΑνΥπ Κωστή Χατζηδάκη μετά τη συνάντηση με τον επικεφαλής της Tasc Force κ. Horst Reichenbach

K. XATΖΗΔΑΚΗΣ: Η συζήτησή μας με τον κ. Reichenbach και την Task Force σήμερα αφορούσε κατά βάση το μεγάλο θέμα των δημοσίων συμβάσεων. Βρίσκεται  σε εξέλιξη μια προσπάθεια της κυβέρνησης που λαμβάνει χώρα για λόγους διαφάνειας, για λόγους εξοικονόμησης χρημάτων για τους φορολογούμενους και για λόγους φυσικά ταχύτητας, αντιμετώπισης γραφειοκρατικών  προβλημάτων.
 
Προσπαθούμε να μιμηθούμε τα καλύτερα ευρωπαϊκά παραδείγματα στο συγκεκριμένο τομέα. Πολύ σύντομα, αν όχι αυτή την εβδομάδα την επόμενη, θα προωθηθεί προς κατάθεση στη Βουλή, αφού ολοκληρώθηκε η δημόσια διαβούλευση, το νομοσχέδιο για τις ηλεκτρονικές προμήθειες.
 
Αλλά το θέμα των δημοσίων συμβάσεων δεν αναφέρεται μόνο στο ζήτημα των ηλεκτρονικών προμηθειών. Αναφέρεται και στην ανάγκη εκσυγχρονισμού, συνολικού εκσυγχρονισμού του Δικαίου των δημοσίων συμβάσεων. Είτε πρόκειται  για προμήθειες, είτε για υπηρεσίες, είτε για έργα. Και αναφέρεται και σε μια καινούργια λειτουργική αντίληψη για το συγκεκριμένο θέμα.
 
Επειδή λοιπόν η προσπάθεια ήταν εξαιρετικά φιλόδοξη, αποφασίσαμε να κάνουμε από κοινού με την Task Force μια κοινή Ομάδα Διοίκησης Έργου.  Μια κοινή Ομάδα, κοινή Επιτροπή η οποία θα έχει αντιπροσώπους της ελληνικής Δημόσιας Διοίκησης, του Υπουργείου Ανάπτυξης και της Task Force έτσι ώστε να μπορέσουμε να δουλέψουμε συστηματικά, να μην έχουμε καθυστερήσεις και πράγματι να παραχθεί συγκεκριμένο και μετρήσιμο έργο για το θέμα αυτό.
 
Είχαμε στο τέλος της συζήτησης ανταλλαγή απόψεων ενόψει του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου το οποίο θα συζητήσει όπως  ξέρετε την Πέμπτη και την Παρασκευή για το νέο ΕΣΠΑ, για την προγραμματική περίοδο 2014-2020.
 
H. REICHENBACH: Σας ευχαριστώ Υπουργέ. Θα ήθελα να πω ότι η απαρχή αυτής της προσπάθειας για την οποία συνομιλήσαμε στη συνάντηση ήταν η βελτίωση του επιχειρηματικού περιβάλλοντος εν γένει και να δούμε τις πραγματικά αξιέπαινες προσπάθειες τις οποίες καταβάλλετε στο πεδίο των δημοσίων προμηθειών.
 
Βέβαια όλα αυτά  έχουν να κάνουν με τις συζητήσεις που είχατε και με τον Επίτροπο για την εσωτερική  αγορά ο οποίος μίλησε μεταξύ άλλων  και για τους αυτοκινητόδρομους και για τις παραχωρήσεις σ’ αυτό  το επίπεδο.
 
Σ’ αυτό  το πεδίο είναι πάρα πολύ σημαντικό η Ελλάδα να είναι σύμφωνη και συμβατή με την ευρωπαϊκή νομοθεσία, διότι ουσιαστικά οι βασικές διατάξεις των οδηγιών της Ευρωπαϊκής Ένωσης είναι αυτές οι οποίες διέπουν το όλο πεδίο και βέβαια μιλάμε και για την εναρμόνισή τους και τη διασαφήνισή τους στο ελληνικό Δίκαιο.
 
Γι’ αυτό λοιπόν θα πρέπει να καταβληθεί πάρα πολλή προσπάθεια σ’ αυτό  το πεδίο και γι’ αυτό είναι και απαραίτητη η εμπειρογνωμοσύνη της Ομάδας Δράσης για την Ελλάδα, καθώς και της Γενικής Διεύθυνσης της εσωτερικής αγοράς.
 
Είναι όπως τονίσατε, μια πάρα πολύ  σημαντική εβδομάδα για την Ελλάδα, διότι ουσιαστικά θα γίνουν συνομιλίες για τις χρηματοοικονομικές προοπτικές σε πολυετή βάση οπότε θα δούμε τις πτυχές του προϋπολογισμού που θα επιτρέψουν στην Ελλάδα να παραμείνει δικαιούχος αυτών των ευρωπαϊκών προγραμμάτων.
 
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Μια ερώτηση προς τον κ. Reichenbach: Αν θεωρεί ο επικεφαλής της Task Force ότι η Ελλάδα  με τους θετικούς ρυθμούς τους οποίους έχει επιτύχει μέχρι τώρα το Υπουργείο σας κι εσείς, εάν θα πάρει όλα τα χρήματα για την περίοδο 2014-2020, ή αν υπάρχει κίνδυνος να χαθούν κονδύλια για την ελληνική οικονομία.
 
H. REICHENBACH: Η νέα διαπραγμάτευση δεν έχει να κάνει τόσο με την απώλεια κονδυλίων, θέλουμε όμως να έχουμε όσο το δυνατόν καλύτερη προσφορά για την Ελλάδα βάσει και των  κοινών αρχών για τη διανομή αυτών των διαρθρωτικών κονδυλίων.
 
Αυτό έχει να κάνει βέβαια με τις κοινές αρχές που διέπουν το όλο σύστημα αλλά αυτό που πρέπει να καταλάβουμε είναι ότι τα δεδομένα στα οποία βασίζεται αυτή η διανομή, δεν είναι τα πλεόν πρόσφατα. Οπότε θα πρέπει ουσιαστικά να υπάρξει κάποια  κατανόηση στο γεγονός ότι η οικονομική κατάσταση της Ελλάδας τα τελευταία 2-3 χρόνια έχει επιδεινωθεί πάρα πολύ και αυτό  δεν αποτυπώνεται πλήρως στα οικονομικά στοιχεία βάσει των οποίων γίνεται αυτός ο καταμερισμός.
 
Πιστεύω όμως θα υπάρξει κατανόηση ως προς την ειδική περίπτωση της Ελλάδας. Όποια και αν είναι η έκβαση αυτής της διαπραγμάτευσης βέβαια θα πρέπει να αξιολογηθεί στο πλαίσιο των συνολικών περικοπών στον προϋπολογισμό που αιτούνται πάρα πολλά κράτη  μέλη και που θα ληφθεί υπ’ όψιν από την Επιτροπή.
 
Κ. ΧΑΤΖΗΔΑΚΗΣ: Θέλω να προσθέσω ότι η ελληνική κυβέρνηση τόσο πριν από το προηγούμενο Συμβούλιο Κορυφής του Νοεμβρίου που δεν ελήφθη κάποια απόφαση, όσο και εν όψει αυτού του Συμβουλίου κάνει κάθε δυνατή προσπάθεια και στο επίπεδο των κυβερνήσεων των κρατών  μελών, αλλά και στο επίπεδο των ευρωπαϊκών θεσμικών οργάνων, για να  διορθωθεί η αδικία που πιστεύουμε ότι εμπεριέχεται στις αρχικές προτάσεις της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.
 
Δεν θέλω να μπω σε συγκεκριμένους αριθμούς. Η προσπάθεια που γίνεται από την κυβέρνηση είναι να πετύχουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Διότι πράγματι όταν έχεις ανεργία που ξεπερνάει το 25% και όταν η χώρα είναι για πέμπτη συνεχή χρονιά σε ύφεση, είναι απαράδεκτο να δεχθούμε και δεν πρόκειται να δεχθούμε απλά και μόνο να εφαρμοστεί ένα στατιστικό μοντέλο για την κατανομή των χρημάτων που λαμβάνει υπόψη την περίοδο 2007-2009. Θεωρούμε ότι υπάρχει μια ειδική περίπτωση για την Ελλάδα που πρέπει να έχει αντανάκλαση στην κατανομή των κονδυλίων.
 
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Εγώ θέλω να απευθύνω ένα ερώτημα και στους δυο σας. Θα ήθελα να ρωτήσω εάν συζητήσατε καθόλου το πρόγραμμα αποκρατικοποιήσεων που είναι σε εξέλιξη και ειδικότερα τον τρόπο υλοποίησης του προγράμματος, διότι έχουμε πρόσφατα παραδείγματα υποψήφιων επενδυτών οι οποίοι διαφωνούσαν με την διεξαγωγή διεθνών διαγωνισμών και υπάρχουν και πληροφορίες για κάτι αντίστοιχο στον διαγωνισμό για τον Όμιλο ΔΕΠΑ που ένας μεγάλος Όμιλος φαίνεται ότι είναι διατεθειμένος να αποχωρήσει.
 
Κ. ΧΑΤΖΗΔΑΚΗΣ: Δεν το συζητήσαμε το θέμα καθόλου. Συζητήσαμε τα δυο θέματα στα οποία αναφερθήκαμε. Συζητήσαμε το θέμα των δημοσίων συμβάσεων, το οποίο μην το υποτιμάτε. Είναι σημαντικό για το δημόσιο, σημαντικό για τον καταναλωτή, σημαντικό για την διαφάνεια, για την γραφειοκρατία. Προσπαθούμε πραγματικά να εφαρμόσουμε ένα ευρωπαϊκό μοντέλο στις δημόσιες συμβάσεις, είτε είναι προμήθειες, είτε είναι υπηρεσίες, είτε είναι έργα και συζητήσαμε και για το ΕΣΠΑ. Το θέμα των αποκρατικοποιήσεων έτσι κι αλλιώς όπως ξέρετε είναι θέμα του Ταμείου Αποκρατικοποιήσεων και του Υπουργείου Οικονομικών που είναι το εποπτεύον Υπουργείο.
 
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Να κάνω και εγώ μια ερώτηση, δεν αφορά το Υπουργείο σας κ. Υπουργέ όμως βλέπουμε ότι στα στοιχεία του 12μήνου για πρώτη φορά η Ελλάδα στα στοιχεία της γενικής κυβέρνησης έχει πρωτογενές πλεόνασμα τετρακοσίων και πλέον εκατομμυρίων ευρώ, πράγμα το οποίο δείχνει μια αντιστροφή του κλίματος όπως λέει το Υπουργείο Οικονομικών. Το ένα είναι αυτό.
 
Το δεύτερο το οποίο θέλω να ρωτήσω είναι, πόσο θα βοηθήσουν και σε ποιο σημείο είμαστε στις αποκρατικοποιήσεις στα θέματα τα οποία εσείς χειρίζεστε στην Ελλάδα. Αλλά ο προϋπολογισμός έχει μια σημασία κ. Υπουργέ. Για πρώτη φορά είχαμε πρωτογενές πλεόνασμα το 12μηνο.
 
Κ. ΧΑΤΖΗΔΑΚΗΣ: Σε σχέση με τις αποκρατικοποιήσεις που αφορούν στον τομέα ευθύνης του δικού μας Υπουργείου, την αρμοδιότητα επαναλαμβάνω την έχει το ΤΑΙΠΕΔ, εμείς είμαστε αρμόδιοι για τα θέματα τα ρυθμιστικά. Και είμαστε μέσα στα χρονοδιαγράμματα.
 
Παραδείγματος χάριν για τον νόμο σε σχέση με την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας που είναι προαπαιτούμενο για την έναρξη της διαδικασίας για τα Περιφερειακά Αεροδρόμια είμαστε στην τελική φάση συνεννοήσεων με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή  και ενδεχομένως ακόμα και την επόμενη εβδομάδα θα είμαστε σε θέση να παρουσιάσουμε τις συγκεκριμένες ρυθμίσεις.
 
Καταλαβαίνω επίσης ότι το Ταμείο Αποκρατικοποιήσεων είναι έτοιμο να ξεκινήσει την διαδικασία για τα Περιφερειακά Αεροδρόμια. Όσον αφορά στο θέμα του ΟΣΕ, δηλαδή ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ROSCO, η εταιρεία που έχει την τεχνική βάση: τα περιουσιακά στοιχεία θα μεταφερθούν όπως είχαμε πει ήδη, μέχρι τα τέλη Μαρτίου στο ΤΑΙΠΕΔ. Και από τις αρχές Ιουνίου θα ξεκινήσει η διαδικασία αποκρατικοποίησης.
 
Άρα θέλουμε να τηρούμε τα χρονοδιαγράμματα, πιστεύουμε ότι τα τηρούμε, αποδεικνύεται από συγκεκριμένα στοιχεία και θέλουμε το 2013 να είναι χρονιά αποκρατικοποιήσεων. Όχι γιατί οι αποκρατικοποιήσεις είναι ένας μονοσήμαντος στόχος, αλλά γιατί στέλνουν ένα αναπτυξιακό μήνυμα, ότι η Ελλάδα αλλάζει και προσελκύει επενδύσεις.
 
H. REICHENBACH: Θα ήθελα και εγώ με την σειρά μου να τονίσω αυτά που είπε στο τέλος της ομιλίας του ο κ. Υπουργός. Δηλαδή ότι θα ήταν λάθος να δούμε τις ιδιωτικοποιήσεις μόνο υπό το πρίσμα των χρηματοοικονομικών μέσων που μπορούν να εισπραχθούν μ’ αυτόν τον τρόπο, αλλά θα πρέπει να δούμε ότι είναι ένας τρόπος να εκσυγχρονίσουμε και να βελτιώσουμε την ελληνική οικονομία.
 
Θα πρέπει δηλαδή να λάβουμε υπόψη ότι όλες αυτές οι δράσεις ρύθμισης, οι ρυθμιστικές δράσεις είναι πάρα πολύ σημαντικές. Γιατί δεν θέλουμε ουσιαστικά να μετασχηματίσουμε ένα δημόσιο μονοπώλιο σε ένα ιδιωτικό μονοπώλιο. Είναι πολύ σημαντικό να υπάρξουν όλες αυτές οι ρυθμιστικές διατάξεις που αφορούν τον ανταγωνισμό και να λειτουργούν άρτια.
 
Κ. ΧΑΤΖΗΔΑΚΗΣ: Ευχαριστούμε πολύ.


Πηγή: TAXHEAVEN

Tags:ΕΣΠΑΕΣΠΑ - ΠΕΠ

Ηταν αυτό βοηθητικό;

Ναι  Οχι
Σχετικά Άρθρα
  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΚΑΤΑΣΧΕΣΕΙΣ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΕΠΙΔΟΤΗΣΕΩΝ
  • ΛΗΞΗ ΠΡΟΘΕΣΜΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΛΗΨΗ 10.000 ΩΦΕΛΟΥΜΕΝΩΝ
  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΣΠΑ 2007-2013/ΕΜΠΡΟΣΘΟΒΑΡΗΣ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΝΕΟΥ ΕΣΠΑ 2014-2020
  • ΞΕΚΙΝΟΥΝ ΔΥΟ ΝΕΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ 21.620 ΑΝΕΡΓΩΝ
  • ΜΙΧΑΛΟΣ: ΧΩΡΙΣ ΜΕΙΩΣΗ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΩΝ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΩΝ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΔΕΝ ΕΡΧΟΝΤΑΙ
  • Ν. ΔΕΝΔΙΑΣ: ΣΕΙΡΑ ΝΕΩΝ ΜΕΤΡΩΝ ΓΙΑ ΕΝΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΦΙΛΙΚΟ ΣΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
ONLINE Σύμβουλος Επιχειρηματία Όλα όσα αφορούν την ίδρυση και την λειτουργία της επιχείρησής σας.
Σελίδες

Αρχική

Επικοινωνία

Υπηρεσίες

Αποτίμηση Αξίας Επιχείρησης

Υποβολή Ερωτημάτων

 

 

Είσοδος – Εγγραφή

Είσοδος

Εγγραφή

  • Πολιτική Ασφάλειας
  • Όροι Χρήσης

Copyright 2025

Knowledge A.E.
Συχνές Αναζητήσεις:Φορολογικη Ενημέρωση, Επιχειρήσεις
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.Εντάξει